pembiayaan pilihan anda ...

KAMI TAWARKAN PERKHIDMATAN PINJAMAN PERIBADI, PEMBIAYAAN ASB & KAD KREDIT YANG TERBAIK UNTUK ANDA .....

sila hubungi huda untuk maklumat lanjut : 0 1 3 - 5 3 3 1 2 6 5 / 0 1 2 - 5 3 1 7 4 7

CAWANGAN PEKAN BARU SUNGAI PETANI KEDAH


Sunday 26 April 2015

RHB ASB Financing



lain-lain...


Caj Bayaran Lewat: Faedah tambahan terhadap pembayaran lewat faedah dan/atau ansuran akan dikenakan pada kadar 1% setahun atas dasar baki harian atau pada sebarang kadar yang boleh ditentukan oleh Bank dari semasa ke semasa, dengan memberikan notis terdahulu 21 hari kalendar kepada anda dan akan dikenakan pada hari berikutnya selepas tarikh kena dibayar. 

Hak untuk menjelaskan: Keberhutangan anda kepada Bank di dalam ini yang termasuk keberhutangan masa kini dan masa hadapan yang mungkin ditanggung oleh anda pada bila-bila masa atau dari semasa ke semasa sama ada sebagai peminjam dan/atau penjamin dan/atau penyedia cagaran hendaklah dijamin oleh cagaran yang diwujudkan di dalam ini atau dari semasa ke semasa oleh anda memihak kepada Bank. Tanpa menjejaskan perkara yang disebut sebelum ini, dengan ini selanjutnya diperuntukkan di dalam ini bahawa Bank berhak menahan, menggabungkan atau menyatukan semua atau mana-mana akaun sedia ada Penanggung Obligasi (sama ada akaun semasa, deposit, pinjaman atau apa jua jenisnya dan sama ada dalam Ringgit atau sebarang mata wang lain) di mana jua letaknya ("Akaun") dan menolak atau memindahkan sebarang baki yang tersedia atau sebarang jumlah kredit dalam mana-mana satu atau lebih daripada satu Akaun tersebut untuk atau bagi tujuan menjelaskan sebarang keberhutangan Penanggung Obligasi setelah Bank memberikan notis terdahulu selama tujuh (7) hari kalendar kepada Penanggung Obligasi. Sementara menunggu Bank melaksanakan tolakan tersebut, Bank berhak menahan dan atau menggantung pembayaran apa-apa wang daripada baki kredit dalam Akaun. 

Bagaimana sekiranya saya menyelesaikan pinjaman saya sebelum tamat tempoh pinjaman? 
Sebarang pembayaran untuk menyelesaikan akaun pinjaman anda sebelum tamat tempoh pinjaman tidak akan dikenakan yuran penyelesaian awal.

Adakah saya memerlukan penjamin atau cagaran? 
Penjamin tidak diperlukan. Sijil ASB anda akan disimpan oleh pihak Bank sepanjang tempoh pinjaman sebagai cagaran

Apakah yang perlu saya lakukan jika terdapat sebarang pertukaran mengenai maklumat peribadi saya?
 Sila maklumkan pihak Bank tentang sebarang perubahan mengenai maklumat peribadi anda bagi memastikan segala maklumat dari pihak Bank diterima oleh anda tepat pada masanya.


No comments:

Post a Comment